onsdag 17. februar 2010

3. runde

Det var få overraskelser da 3. runde av vårturneringen ble unnagjort i går. Det forventede toppoppgjøret mellom Håkon og Ola endte med en relativt rask remis, og ellers ble det favorittseire. Partiene fra denne runden kommer ikke før om ca en uke.

Resultatene:
Håkon Bentsen-Ola Mogstad 1/2-1/2
Erling Sætervik-Ivar Kosberg 0-1 (fra runde 8)
Arne Morten Kästel-Tor Wetle Hoem 0-1
Gudmund Farstad-Harald Isachsen 1-0
Stein Ivar Simensen-Stian Kosberg 1-0

Kommende tirsdag kjører vi oppsamlingsrunde, da er det partiene fra runde 1-3 som ikke er gjennomført som er prioritert, men en står fritt til å spille parti fra senere runder også. De som har to utsatte i de rundene vil helt sikkert få spille. De utsatte partiene er altså:
Runde 1:
Tor Wetle-Ola
Arne Morten-Harald
Runde 2:
Stian-Kjell Tore
Erling-Arne Morten
Tor Wetle-Håkon
Runde 3:
Thomas-Erling
Kjell Tore-Ivar

De i fet skrift er de jeg i utgangspunktet ønsker å få gjennomført, men som alltid kan det komme forfall som endrer de planene.

1 kommentar:

  1. Takk Håkon for en oversiktlig side og oppdateringer.

    Ja, jeg var ikke med i partiet mellom Harald og Gudmund. Harald vant tidlig bonde, men Gudmund fikk iniativ for bonden. Jeg så at Gudmund fikk fribonde på kongefløya; men tipper jeg rett, så tror jeg Harald gikk ned på tiden ? De 2 seniorene kjempet vel egentlig en kamp om senior tittelen i klubben ?

    SvarSlett